Tefal Blender Blendforce glass 1.5 L, glazen kan Tripl'Ax Premium Zilver BL310A

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Blender Blendforce glass 1.5 L, glazen kan Tripl'Ax Premium Zilver BL310A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ger 21-04-2019
Het zg unieke klik systeem is een ramp Reeds meerdere keren lag de hele inhoud op het aanrecht en hier in huis durft niemand de blender meer te gebruiken. Na het mixen is het steeds angstig afwachten of de bodem van de cup er uit zal vallen of niet.
Het zou TEFAL sieren indien ze kopers de kans zouden bieden om de blender in te ruilen tegen een ander type TEFAL-blender.

Pluspunten

• ziet er prachtig uit

Minpunten

• niet te gebruiken
  • onbetrouwbare constructie

Peter 26-01-2019
Hoe kan het zijn dat er mensen zijn die door apparaat positief beoordelen terwijl het hun al meerdere keren is overkomen dat de onderkant loos trilt en de inhoud op de aanrecht ligt ...
Ongelooflijk.. het overkomt mij nu de 4e keer. De allereerste keer dacht ik dom dat ik geen check heb gedaan. De andere keten dus wel gecheckt, maar het trilt klaarblijkelijk gewoon los. Helemaal klaar mee ... weggegooid geld!

T. Robberts 11-01-2018

Wat een slechte blender. Voor de vijfde keer in een paar maanden tijd stroomt de inhoud aan de onderkant eruit. Ondanks de test of alles goed vast gedraaid is. De smoothies worden niet goed fijn gemalen. Het apparaat maakt veeel herrie. Nee, spijt van deze aankoop.

Minpunten

• Veel herrie
  • Maalt niet fijn geoeg
  • Lekt bij gebruik aan de onderkant

Margreth 18-08-2017

Prima blender maar één heel groot minpunt

De blender werkt prima en is krachtig genoeg om ook hard fruit te verpulveren. Nadeel is dat het regelmatig voorkomt dat je zeker weet dat je de bodem goed vastgedraaid hebt en deze blijkbaar door het draaien tijdens het proces toch weer los gaat. Hierdoor is het mij al regelmatig overkomen dat alles eronder uit loopt😠

Pluspunten

• Maalt wel heel goed alles fijn
  • Gaat niet stuk wanneer je hem na lekkage afspeelt

Minpunten

• De bodemring schiet vaak los
  • Daardoor loopt alles eronderuit

Nico 16-04-2016

Prima blender voor smoothies en soepen

Krachtige blender waarmee je heerlijke smoothies en soepen kan maken. Een punt van aandacht: Let op dat na het afwassen van de onderdelen en voor het opnieuw gebruiken de afsluitring in de bodem nat is. Er is een kans dat de ring los trilt als deze te droog is. Dan loopt het sap er van onder uit.

Skydiverdam 11-07-2016

Hoi, kan de kan compleet in de afwasmachine? Of moet je elke keer de bodem losschroeven? Groet Henri.

Marieke 24-11-2015
Het maalt alles super fijn en is makkelijk schoonhouden. Echter door het zg unieke klik systeem heb je regelmatig de hele inhoud op je aanrecht liggen. Kost kilo's fruit en kleding wasbeurten! Zelfs als je van te voren de ring nog een keer controleerd of het goed vastzit, draai je het toch soms mee open bij het afhalen van de kan. Waardeloos!

Marcel Brouwers 28-05-2015
De blender was onze eerste keuze, voornamelijk vanwege de combinatie van prijs/kwaliteitsverhouding, het A-merk, en het bedieningsgemak. Het is een prima blender zonder al te veel poespas en doet gewooon goed wat hij moet doen. De grote glazen mengkom is degelijk en praktisch, en goed schoon te maken. Ik ben erg blij met dit apparaat.

Marieke 13-03-2016

Het kliksysteem gaat wat zwaar, maar als je de onderkant controleert of het ver genoeg dicht zit,gaat t niet meer mis. Dan is t een fijn en goed apparaat.

Klara21 03-01-2015
Fijne blender, prima prijs/kwaliteitverhouding. Onderdelen zijn makkelijk uit elkaar te halen en schoon te maken.

Sterretje 25-10-2015

ik heb deze blender ook gekocht maar weet niet hoe ik het deel c2, de pakking los krijg van c1, de meseenheid. Iemand die mij dit uit kan leggen?